.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عبدالوحید فیاضی مطرح کرد :
نظر مثبت نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت تدبیر و امید
شمال نيوز: نماینده مردم نور و محمود آباد گفت: به نظر می‌رسد احتمال رای اعتماد به3 وزیر باقیمانده کابینه دولت یازدهم وزرا زیاد است مگر آنکه موارد مبهم و ناشناخته‌ای در صحن علنی مجلس مطرح شود و در میزان آراء تاثیر گذرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: به نظر می‌رسد احتمال رای اعتماد به3 وزیر باقیمانده کابینه دولت یازدهم وزرا زیاد است مگر آنکه موارد مبهم و ناشناخته‌ای در صحن علنی مجلس مطرح شود و در میزان آراء تاثیر گذرد.

به گزارش شمال نیوز، عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمود آباد با اشاره به معرفی سه وزیر پیشنهادی دولت، اظهار داشت: با توجه به این که دولت تدبیر و امید 3 وزیر باقیمانده کابینه خود را به مجلس معرفی کرده است، مجلس نیز در حال بررسی عملکردها و سوابق این وزرا است.

وی در ادامه افزود: به نظر می‌رسد احتمال رای اعتماد به این وزرا زیاد است، مگر آنکه موارد مبهم و ناشناخته‌ای در صحن علنی مجلس مطرح شود و در میزان آراء تاثیر گذرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: "علی‌اصغر فانی" وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و "رضا فرجی‌دانا" وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات با حضور در جلسه کمیسیون آموزش به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نماینده مردم نور و محمود آباد در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون مخالفتی با گزینه پیشنهادی دولت تدبیر و امید دیده نشده و به احتمال خیلی زیاد نظر مجلس مثبت خواهد بود.

گفتنی است؛ "سید رضا صالحی‌امیری"، به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، "علی‌اصغر فانی" وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و "رضا فرجی‌دانا" وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات از سوی دولت یازدهم به مجلس معرفی شده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نور 2 آبان 1392
خدا را شکر خبری از برادر فیاضی نماینده محترم شد ولی جهت یادوری به ایشان دفتر حاج احمد ناطق در نور ارباب رجوع بیشتری از ایشان دارد تذکری بود به ایشان امیدوارم دلخور نشوند
نا شناس 3 آبان 1392
ارباب رجوع برای چه کاری مراجعه میکنند وضعیت منطقه گواه موضوع است
monji 4 آبان 1392
آقای فیاضی که بعنوان ریاست ستاد دکترجلیلی دراستان مازندران رجزخوانی های فراوانی برای دکترروحانی وطرفدارانش می کردند هم اکنون چون فهمیدند این سه وزیر احتمال رآی گرفتنشان بالاست قصد دارن با این رفتارها پایه های حفظ نمودن دوستان خود در آموزش وپرورش و آموزش عالی را بچینند!!! ولی دیگه ماهیت فکری وسیاسی ایشان برای دولتمردان جدید ومردم پوشیده نیست...
نا شناس 4 آبان 1392
این تفکرات را کنار بزارید آقای فیاضی عضو کمسیون آموزش عالی است وظیفه داره اظهار نظر کنه
رجزخوانی را شماها دارید انجام میدید. خدا عاقبت همه را ختم به خیر کنه...
نا شناس 7 آبان 1392
آقاي فياضي دوره نماينده مجلس شما همين يك دوره هم زياد بود براي دوره بعد كانديد نشويد كه درنور هم راي نمي آوريد چه بسا درمحمودآباد اين پند بنده خدايست كه با مردم واجتماعست وسري هم در سياست دارد . باتشكر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.